El nostre Projecte TIC!

Hola UniversiLovers!

Per fi, ací vos porte el nostre vídeo defensa del Projecte TIC, quines ganes tenia. A la foto podeu observar els meus companys de treball: José, Ana, Diana (jo) i Olga. Estic molt contenta d'haver treballat amb ells 💘

Abans d'ensenyar-vos ho, vull parlar-vos d'algunes coses d'ell.

Vam treballar molt per a fer aquest treball, cada integrant de l'equip vam fer diferents manualitats per a cada racó, i quan vam quedar per a gravar el vídeo, vam estar més de 6 hores junts per a decorar tot i gravar les diferents escenes. De veres em treballat molt i crec que em aconseguit plasmar les nostres idees i el que volia el professor a la perfecció.

Nosaltres, com ja heu llegit, vam exposar el vídeo el dijous, l'últim dia d'exposicions. En general, el nostre vídeo va agradar a tota la classe, inclòs a Jorge. La puntuació que vam rebre de l'avaluació dels nostres companys de classe va ser un huit i mig més o menys, i a més no ha hagut massa retroalimentació per part de la resta de companys, a pesar de que els altres grups han rebut massa comentaris i feed-back, però no pasa res, nosaltres estem contents amb el nostre vídeo, i el professor també.

Una última cosa, des el 18 fins al 22 tenim de temps per a evaluar els vídeos de les altres classes que estén posats a la plantilla que tenim a moodle, on tots em posat el link dels nostres vídeos per a que els companys d'altres clases també ens avaluen. Tenim que avaluar mínim 6 grups, i com que nosaltres som l'equip 8 de la classe 3, tenim que avaluar a tots els equips 8 de la resta de les classes després de veure els seus vídeos.

I per fi, ja es hora de compartir el nostre vídeo i que el visualitzeu i el valoreu, perquè vos agrairia que escriguéreu en els comentaris si vos ha agradat i què penseu d'ell. Aquest és el vídeo:

 https://drive.google.com/file/d/1vc2oI2vvZWmlI5ur-fXTplckVYmxlvcS/view?usp=sharing 

Adeu amics!

Comentaris

  1. Que coses has aprés en aquest projecte?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola José! M'agrada que m'escriguis. Sens cap dubte, amb aquest Projecte TIC he aprengut a utilitzar les TIC a l'aula, incorporant-les per a solucionar alguna necessitat educativa que puga sorgir en qualsevol moment. A més, he conegut moltes ferramentes: els codis QR, la realitat virtual i augmentada, el fons verd, robots com Bee Bot... son coses que abans no coneixia, i que tampoc havia empleat mai, ni a la meua vida personal ni en ningú treball. Estic plena de satisfacció per la nova informació que tinc de les TIC.

      Elimina
  2. Treballar amb vosaltres ha sigut una gran experiència!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada