Societat digital, nadius digitals i Mentimeter.

 Hola UniversiLovers!

Benvinguts un altre dia al meu blog.

Heu escoltat parlar alguna vegada de què es la Societat digital? Segur que no, perquè jo fins hui tampoc jajaja, sino es pel meu professor de Aules Digitals no sabria res.

Bé, a classe hem parlat que des fa un temps s'han produït massa canvis a la nostra Societat, sobre tot digitals, amb la incorporació de les noves tecnologies, que a tots ens agraden i em fet ús d'elles moltes vegades. Però sobre tot ens em enfocat en com canviar l'educació actual fent ús de les tecnologies i recursos TIC, ja que d'això tracta l'assignatura, però sobre tot el nostre projecte TIC, ja que nosaltres com futurs docents tenim que tenir idees i plantejaments de com introduir aquestes de manera didàctica però a la vegada entretinguda per als nostres alumnes. I es què això, amb la societat actual, i els xiquets que naixen ara, es més fàcil. Per què? un preguntareu, bé, és fàcil. Els xiquets que han nascut des l'any 2006 més o menys, som i son considerats nadius digitals, que significa que han nascut amb les tecnologies al seu costat, pel que no es una novetat per a ells ja que han crescut amb elles, sino una forma de treballar. 

Doncs, això es el que hem aprés a la classe de hui amb el nostre professor Jorge, a més ha empleat un nou mètode per a ensenyar-nos la teoria, i crec que es més entretingut. Ara fa ús de "Mentimeter", una aplicació per a posar presentacions i tindre comentaris en temps real, el que vol dir que després de que Jorge ens posara la teoria, teniem que escribir comentaris sobre ella, respostes a les preguntes i opinions, i la veritat es que era molt divertir😃

Què penseu sobre aquest mètode per a treballar a classe? A vosaltres també us agrada o preferiu les classes normals?

Fins a la pròxima amics!

               





Comentaris

  1. A mi també m'agradat Diana, Mentimeter m'ha paregut interessant i motivador per a intercanviar opinions i fer la classe una mica diferent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ana! Veritat qué si? És una bona forma de fer-nos participar a classe i fer-la de manera diferent, Jorge a trobat una solució molt original i motivadora :)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada