Primera visualització dels vídeos defensa a classe


 Hola UniversiLovers!

Ja estic una altra banda per ací, nova setmana, una altra entrada 😁.

Avui em començat per fi a veure alguns vídeos defensa dels Projectes TIC dels nostres companys. Quines ganes tenia. He de dir, que desprès de cada visualització, teniem que evaluar als nostres companys, i després Jorge donava la seva opinió del que podien millorar, com que encara tenim fins al dijous per a entregar els vídeos definitius, si algú vol fer algun canvi per a millorar alguna cosa pot fer-ho. 

El primer video que em vist ha sigut de l'equip 10, la veritat que la proposta ha sigut molt interessant, volien treballar les emocions amb els xiquets amb TEA, mitjançant una Tablet i una PDI on podien utilitzar 3 aplicacions per a treballar aquestes emocions, però per altra part el vídeo en si tenia massa text i no massa imatges o vídeos on apareixen els meus companys fent coses o audios parlant, perquè això ha fet que siga un poc monòton. Però bé, hi ha molt de treball darrere, i ha sigut una bon vídeo. 

El segon video ha sigut de l'equip 7, tracta d'un xiquet amb TDH, que conta la seua situació amb aquest trastorn i com treballa amb ell. Les meues companyes han fet us de les seues veus sota un vídeo de un capítol de pepa pigg, ha sigut interessant, però havia vegades que no parlaban i tampoc havia so a les imatges durant un bon temps i això no ha agradat a la gent, a més la estratègia TIC no ha estat del tot clara.

El tercer vídeo ha sigut de l'equip 5, ha sigut molt original, perquè han utilitzat la app de tik tok i música d'aquesta per a fer alguns videos informatius, i la veritat que ha estat entretingut. Parlaven d'utilitzar el BEE-BOT. Si bé la cohesió i la transmissió del missatge ha sigut un poc confús pels canvis bruscos que hi va haver entre els vídeos de tik tok, els del xiquet i els del documental.

I per últim vist el video de l'equip 3, m'agrada moltíssim, ha sigut com veure el tele diari jajajaj. Tractava de la realitat augmentada a classe, però no ho han explicat massa crec jo.

I bé, no vull escriure massa, que sino no em llegiu jajaj.

Adeu amics!

Comentaris