Desenvolupant el Projecte TIC

Hola UniversiLovers!

Desprès d'estar uns quants dies plantejant el nostre Projecte TIC i que ferramenta TIC utilitzar, em decidit que anem a treballar amb els codis QR i la realitat augmentada per a aportar informació dels animals, i sí, com esteu pensant, em decidit continuar treballant amb el mateix tema que la WebQuest, el món animal.

El que hem pensat amb el meu grup, es ficar-nos en un espai, i dividir els racons com si fora un aula. Anem a fer tres racons diferents, el racó del cel, el racó del oceà, i el racó de la selva. En cada racó, obviamente es parlarà d'una cosa diferent dels animals que habiten aquest hàbitat, per exemple, què mengen, si són carnívors, cóm nàixen... En cada racó i haurà uns codis QR de cada animal amb la seua informació, la qual s'emitirà amb les veus dels propis alumnes (Ja que anteriorment hauràn gravat ells mateixos l'informació), i també un QR per a poder veure a l'animal en 3D que haja triat.

A més, aquesta setmana a classe em vist diversos vídeos de realitat augmentada i virtual i desprès em valorat i posat comentaris dels vídeos a la app "Mentimeter" que vaig comentar-vos en l'anterior entrada, ja que d'aquesta manera participem més en classe i podem donar la nostra opinió sobre els vídeos teòrics que visualitzem. 

Per a finalitzar, us deixe ací un vídeo de què es la realitat virtual i augmentada, que he considerat interessant. 

Adeu amics!





Comentaris