Segon dia d'exposicions WebQuest!


Bon dia UniversiLovers!

Com ha anat el vostre cap de setmana? Tot bé? Espere que si.

Hui ha sigut el segon dia d'exposicions de WebQuest, i quina meravella de treballs! Tinc uns companys molt originals i divertits. Encara no em toca exposar amb el meu grup, açò serà el pròxim día. Tinc molta il·lusió de que els companys vegen la gran faena que hem fet, i tinc molta més il·lusió d'ensenyar-vos-la a vosaltres.

Com l'altre dia, us vaig a posar ací el link de les WebQuest dels meus companys que han exposat hui:

- Grup 7: https://sites.google.com/view/halloweengrup7  Aquest blog portara els xiquets a Halloween, ni més ni menys, perquè en això consisteix aquesta WebQuest, en ensenyar als xiquets la festivitat de Halloween i les seues tradicions, a què és meravellós? 👻

-Grup 3: https://sites.google.com/d/15lWV_RuvGJbIEZNfm2e3KEEc98IRUJZ3/p/1fb_2AeY-iykxyvJaQ1_tup95E_acomnx/edit 

I desprès de Halloween què ve? El nadal!, clar que si, aquesta WebQuest ensenyarà als xiquets activitats relacionades amb la navidad, i sobre tot els valors que el nadal ens transmet i que nosaltres hem de tenir💖

- Grup 9: https://sites.google.com/d/1DpAs11xbu5zRs-kD33gT40lQXG1RDe81/p/1irf3WIMrQsz35OUEVpgJVmfd-5Dctax8/edit  Alguna vegada heu escoltat un rondalla? Una rondalla es com un conte, una història inventada que es contava entre les families👪 antigament. En aquesta WebQuest, us explicaran millor que jo què és, i el que es millor, us ensenyaran algunes que es comptaven antigament i fareu jocs molt divertits amb elles

- Grup 5: https://sites.google.com/view/webquestfeselteulego-robot/introducci%C3%B3?authuser=1 Alguna vegada en la vostra vida segur que heu pensat com es faria un robot, però no sabíeu bé com fer-ho ni amb quins materials. Doncs bé, aquesta WebQuest es el que necessiteu, us ensenyaran què és la robòtica educativa i com fer el vostre Lego-Robot, quina emoció! 👾💭

I aquestes han sigut les 4 WebQuest que han exposat hui, segur que us agraden molt. El pròxim dia exposem nosaltres la nostra WebQuest, quedareu tots bocabadats😀.

Adeu UniversiLovers!

Comentaris